Реклама във www.framar.bg - Публикация с рекламно-информационен характер
Здравен портал www.framar.bg предоставя достъп до 100% таргетирана аудитория, с интереси в областта на здравето, здравословния начин на живот, хранене, спорт и всичко друго, свързано със състоянието на комплексно физическо, психическо, емоционално, интелектуално и социално благополучие на човека. Информацията в портала се прецизира и консултира със специалисти. Тя има заслужено високо доверие от страна на читателите. Сайтът е и популярна широкоизползвана справочна база с данни за здравни специалисти - лекари, фармацевти, студенти. Фрамар е част от IAB Bulgaria - най-голямото глобално сдружение на медии, медия и рекламни агенции, технологични компании и рекламодатели отговорни за дигиталния бизнес
www.framar.bg поддържа:
- политика "висококачествено съдържание и минимално рекламно натоварване (фиксиран брой рекламни позиции, без натрапващи се и агресивни формати, отвличаща реклама в съдържанието и манипулиране на модела на поведение на потребителите)"
- високо ниво на безопасност на бранда на Рекламодателя и неговите послания
- ясна и измерима аудитория с геотаргетиране България
- висококачествен трафик със силен рейтинг
- премиум рекламодатели и послания
- in-house екип зад управлението и създаването на рекламните активности - рекламисти, копирайтъри, дизайнери, програмисти (цени за графични услуги)
- рекламата, която се вижда и забелязва, в премиум среда, без манипулиран трафик
Рекламни платформи
- интернет портал www.framar.bg
- брошура с информационно/рекламно съдържание в тираж 80 000, 2 пъти месечно, с гарантирано разпространение в аптечните обекти, онлайн (през пратките на онлайн аптеката) и в електронен формат
- cross активности със социалните мрежи на www.framar.bg и външни платформи
За планиране на рекламни активности, оферти и въпроси
Онлайн активности | Офлайн (BTL, брошура, позициониране) активности |
Ивайло Тончев | Ани Иванова |
|
|

Рекламната позиция "Публикация с рекламно-информационен характер" позволява да представите вашата новина/информация пред милионна аудитория в медийните раздели на framar.bg. Вашата публикация ще бъде индексирана от всички големи търсачки в интернет, анонс в генератори на новинарско съдържание, вписана по естествен начин в сайта (съобразно типа информация, която тя предлага), предложена като спонсорирано съдържание както и представена в социалните мрежи, с които работим.
Пакетът включва:
- публикуването на статия
- присъствие/първа страница на съответния раздел/ за 7 дни
- участие в новинарския бюлетин на framar.bg - 15 000+ абонати
- 10 000 импресии банер 300/250 px на първа страница на сайта - 500 лв без ДДС
- 120 часа (5 поредни дни) позиция текстова реклама в сайта framar.bg - 750 лв без ДДС
- бюджет 800 лв без ДДС в социални/таргетирани рекламни мрежи (+ управление на рекламата)*
Пакетна цена за публикация: 2200 лева без ДДС
(Публикуването на статия/публикация без рекламно позициониране - 1100 лв без ДДС)
*Спонсорирането на поста се осъществява спрямо добрите практики на търсене на най-доброто съотношение спрямо цена, високо качество на публикацията и очакван ефект. То може да включва рекламни мрежи по избор на Изпълнителя Фрамар ООД. Стандартната продължителност е 7 дни от датата на публикуване, но може да бъде договорена допълнително, при изявено желание от страна на Поръчителя.
- При интерес от комбинирана активност (онлайн + офлайн) - в сайта www.framar.bg и в брошурата на Аптеки Фрамар с тираж 50 000 с цел достигане на микс от аудитории - отправете запитване към marketing@framar.bg
- Статията се анонсира като "съдържание от...." с лого на Възложителя, където е приложимо, както и линковете се определят с rel="sponsored". Период на активност на линковете - 12 месеца, освен ако не е договорено нещо друго.
- Запазваме си правото да откажем/предложим за редакция определено съдържание, което се разминава с добрите стандарти на предлагане на информация от www.framar.bg
- Предоставените текстове не се редактират, отговорността за съдържанието и изложените твърдения е на Възложителя. Придружаващите илюстративни снимки трябва да са с ясен и предварително деклариран произход (линк към сайт с безплатни фотографии, собствен архив или документ за откупени права).
Вижте всички възможности за реклама във framar.bg
Ключово | Информационна лендинг страница | Публикация с рекламно-информационен характер |
Публикуване | В определен раздел - Кампании | В раздел по желание на Възложителя - с ограничение по темата на публикацията |
Допълнителна функционалност | Да | Не |
Период без външна реклама | Да, ограничен по време | Не |
Възможности за свързване на native съдържание | Да | Да |
Включен бюджет за външна/вътрешна реклама, насочена към статията | 4050 лв. без ДДС | 2050 лв. без ДДС |
Цена за публикация без външна/вътрешна реклама | 1400 лв. без ДДС | 1100 лв. без ДДС |
Пакетна цена | 4000 лв. без ДДС | 2200 лв. без ДДС |