Реклама във www.framar.bg - Рекламно участие в брошурата на аптеки Фрамар
Здравен портал www.framar.bg предоставя достъп до 100% таргетирана аудитория от над 3 милиона уникални потребители месечно, с интереси в областта на здравето, здравословния начин на живот, хранене, спорт и всичко друго, свързано със състоянието на комплексно физическо, психическо, емоционално, интелектуално и социално благополучие на човека.
Ние предлагаме комплексен 360° подход към аудиторията
- интернет портал www.framar.bg - 34-36% от българската интернет аудитория
- брошура с информационно/рекламно съдържание в тираж 80 000, 2 пъти месечно, с гарантирано разпространение в аптечните обекти, онлайн (през пратките на онлайн аптеката) и в електронен формат - 160 000 читатели месечно
- платформа за управление на съдържание, която излъчва на 82 мултимедийни екрани в 50 аптеки - 900 000 импресии пред реални потребители
- cross активности със социалните мрежи на www.framar.bg и външни платформи - общ рийч над 2 000 000 уникални потребители месечно
- директен маркетинг, външна реклама и позициониране в аптечните обекти - 100 000 + клиенти
www.framar.bg поддържа:
- политика "висококачествено съдържание и минимално рекламно натоварване (фиксиран брой рекламни позиции, без натрапващи се и агресивни формати, отвличаща реклама в съдържанието и манипулиране на модела на поведение на потребителите)"
- високо ниво на безопасност на бранда на Рекламодателя и неговите послания
- ясна и измерима аудитория с геотаргетиране България
- висококачествен трафик със силен рейтинг
- премиум рекламодатели и послания
- in-house екип зад управлението и създаването на рекламните активности - рекламисти, копирайтъри, дизайнери, програмисти (цени за графични услуги)
- рекламата, която се вижда и забелязва, в премиум среда, без манипулиран трафик
За планиране на рекламни активности, оферти и въпроси
Офлайн (BTL, брошура, позициониране) активности |
Ани Иванова |
|
Цветелина Цонева |
|
Онлайн активности във framar.bg |
Ивайло Тончев
|

Издаваната от аптеки Фрамар брошура дава възможност за участие с рекламна цел.
Тираж: 50 000 на хартия, 30 000 в електронен формат (общо 80 000 достигнати потребители)
Формат: А4, 12 страници, пълноцветно
Периодичност: 2 пъти месечно
Разпространение:
- В аптеки Фрамар от фармацевта, позиционирана на касова зона или подавана в ръката на клиента
- В онлайн поръчките на www.framar.bg - 6-10 000 поръчки месечно за България
- Организирани тематични или регионални събития по места
- В електронен формат - таргетирано разпространение
Брошурата на аптеки Фрамар предоставя богато рекламно-информационно съдържание, насочено пряко към потребителя.
- Висока ефективност към таргетирана аудитория
- Комбинация с BTL реклама във физическите аптеки Фрамар
- Интеграция с онлайн съдържание - достигане до допълнителна аудитория
Изготвяме индивидуални решения, свързани с подадена задача/срок/бюджет. При интерес - свържете се с нас на marketing@framar.bg.