С кои куриери работите?
За своите доставки в България, www.framar.bg използва куриерските услуги на компанията Европът. За доставка с куриер на Европът са валидни промоционалните цени и условия, описани при покупка на продукт.
За доставка през всеки друг куриер, по изрично заявеното желание на клиента, той дължи /при получаване/ пълната сума за съответната услуга по ценоразписа на избрания доставчик на услуга.
За колко време ще си получа поръчката?
Наш основен приоритет са бързите и качествени доставки до всяка точка на България. След приемането на поръчката по телефона, нашите оператори ще ви уведомят за приблизителното време на доставка, което е съобразено с моментната наличност на заявените продукти, както и с допълнителни 24-36 часа за самата куриерска услуга.
Поръчах преди доста време, но поръчката ми я няма все още. Какво да направя?
Ако поръчката ви се забави, моля, уведомете ни на телефон: 0875 /322 000/от понеделник до петък - 8.30- 18.30/ или на електронна поща online@framar.bg
Бъдете точни и ни дайте данни за дата на поръчката, номер на поръчката и съответния проблем. Благодарим ви предварително.
Имам оплакване от качеството на доставката. Към кого да се обърна?
Ако имате оплакване от който и да е аспект на доставката или работата на куриерската компания, моля, свържете се с нас на телефон 0875 / 322 000 /понеделник - петък, 8.30-17.30/ или на електронна поща online@framar.bg. Молим за пълно и детайлно описание на проблема в писмен вид, за да можем максимално бързо да реагираме през ръководството на съответната куриерска компания.
Какви методи на заплащане мога да използвам?
Framar.bg може да Ви предложи 4 метода за разплащане: | |
![]() |
Наложен платеж, плащате при получаване на пратката ви. |
![]() |
Плащане през Българската система за електронно разплащане ePay - превод от микросметка или регистрирана дебитна/кредитна карта. Изисква се регистрация в epay.bg! |
![]() |
Плащане през системата за картови разплащания Borica - превод от дебитни/кредитни карти с логото на Borica, Maestro, Visa и Mastercard. Не се изисква предварителна регистрация! |
![]() |
Плащане през банков превод - можете да платите по банкови сметки: - IBAN: BG92 FINV 9150 1015 9715 23, BIC: FINVBGSF - Първа Инвестиционна банка - IBAN: BG51 UNCR 7000 1520 5768 75, BIC: UNCRBGSF - Уникредит Булбанк - IBAN: BG75 STSA 9300 0023 6292 01, BIC: STSABGSF - Банка ДСК |
Мога ли да поръчам по интернет лекарства по лекарско предписание?
Търговията в интернет на лекарства по лекарско предписание е стриктно забранена. Моля, не настоявайте, няма как да ви съдействаме.
Мога ли да ви пратя сканирана рецепта и така да получа поръчам онлайн лекарство по лекарско предписание?
Търговията на лекарства по лекарско предписание по интернет е забранена от действащите закони. Сканирането на рецепта не заменя изписването на въпросното лекарство от действащ фармацевт в реална аптека и е незаконно. Моля, не искайте това от нас.
Мога ли да поръчам лекарство по лекарско предписание до близка до мен аптека?
За съжаление, не разполагаме с аптека Фрамар във всеки град на България.
Отговорност за доставка на лекарства по лекарско предписание в аптеки различни от аптеки Фрамар ние не можем да поемем.
Доставяте ли продукти от чужбина по заявка?
Не, това не влиза в правомощията на една аптека. Ние не сме вносител и не можем да поемем отговорността за това.
Имам проблем с получена поръчка. Какво да направя?
Ваше право е да прегледате пратката ви и чак тогава да потвърдите получаването и/да заплатите наложения платеж.
Ако сте потвърдили и заплатили и след това имате проблем с пратката, молим ви, свържете се с нас на телефон 0875 /322 000 /понеделник - петък, 8.30-17.30/ или на електронна поща online@framar.bg. Молим за пълно и детайлно описание на проблема в писмен вид, за да можем максимално бързо да реагираме.
Имам проблем с уред, който съм закупил от вас. Валидна ли е гаранцията ми?
www.framar.bg продава само качествени уреди и устройства, от производители и вносители, които стоят зад качеството на продуктите си. Всяка покупка е придружена от гаранционна карта, в която е упомената отговорността на съответния производител или вносител и съответните сервизи, към които можете да се обърнете.
Желая да върна закупена стока. Какви са правата ми и какво трябва да направя?
В случай, че не сте доволни от получената поръчка и желаете да върнете продуктите обратно, вие трябва да:
- изпратите уведомление на online@framar.bg за проблемната пратка с възможно най-детайлно описание на проблема и причините за връщането
- след това, за ваша сметка ще трябва да изпратите продуктите в ненарушен търговски вид на адрес: Фрамар ООД, Стара Загора 6000, улица Петър Парчевич, 26, 0875 /322 000
- стойността на продуктите ще ви бъде върната след получаването на пратката от нас и преглед на съдържанието
- предпочитаният от нас метод за връщане на пари към вас - банков превод