Реклама във www.framar.bg - Интерактивна промоционална игра с продуктово представяне
Здравен портал www.framar.bg предоставя достъп до 100% таргетирана аудитория, с интереси в областта на здравето, здравословния начин на живот, хранене, спорт и всичко друго, свързано със състоянието на комплексно физическо, психическо, емоционално, интелектуално и социално благополучие на човека. Информацията в портала се прецизира и консултира със специалисти. Тя има заслужено високо доверие от страна на читателите. Сайтът е и популярна широкоизползвана справочна база с данни за здравни специалисти - лекари, фармацевти, студенти.
www.framar.bg поддържа:
- политика "висококачествено съдържание и минимално рекламно натоварване (фиксиран брой рекламни позиции, без натрапващи се и агресивни формати, отвличаща реклама в съдържанието и манипулиране на модела на поведение на потребителите)"
- високо ниво на безопасност на бранда на Рекламодателя и неговите послания
- ясна и измерима аудитория с геотаргетиране България
- висококачествен трафик със силен рейтинг
- премиум рекламодатели и послания
- in-house екип зад управлението и създаването на рекламните активности - рекламисти, копирайтъри, дизайнери, програмисти (цени за графични услуги)
- рекламата, която се вижда и забелязва, в премиум среда, без манипулиран трафик
Рекламни платформи
- интернет портал www.framar.bg
- брошура с информационно/рекламно съдържание в тираж 80 000, 2 пъти месечно, с гарантирано разпространение в аптечните обекти, онлайн (през пратките на онлайн аптеката) и в електронен формат
- cross активности със социалните мрежи на www.framar.bg и външни платформи
За планиране на рекламни активности, оферти и въпроси
Офлайн (BTL, брошура, позициониране) активности |
Ани Иванова |
|
Цветелина Цонева |
|
Онлайн активности във framar.bg |
Ивайло Тончев
|

Онлайн промоционална игра с рекламно-информационен характер
Промоционалната игра в раздел Игри с награди може да бъде изградена в два формата:
- тип въпрос - няколко възможни отговора - един верен
- въпрос - отговори на потребителите - оценка на отговорите от потребителите
тества познанията на читателите в удобна - интерактивна форма. Удобна форма за игра, през която да се подаде поискано информационно съдържание към читателите. Гъвкава и социално адаптирана, за максимален ефект. Като допълнителни рекламни възможности, позицията предлага рекламни слайдове/видео между въпросите (за формата с няколко въпроса).
Рекламата се предлага за определено време, като усвоява всички възможни импресии за периода
Цена: 1 месец /31 календарни дни/: 1200 лева без ДДС - 100 % ротация (достигнати потребители 100 000)
Параметърът "достигнати потребители" измерва минималния брой потребители, през които преминава играта/рекламните формати, които водят до съдържанието.
(В цената са включени и 600 лева без ДДС за таргетирана реклама през външни социални/рекламни мрежи).