Вероника Събова
автор във Framar.bg
Вероника Събова е журналист във Фрамар Медия, раздел Здравни новини. Завършила е СУ „Климент Охридски“ със специалност „Архивистика и документалистика“ с допълнителна квалификация - учител по история. През 2016 година защитава магистърска степен – „Модерна България – държава и общество“ в същия университет.
Почитател е на фотографията, пътуванията и дългите разходки сред природата.
Уебсайт: https://media.framar.bg/
Публикации на автора
За първи път отстраниха кръвни съсиреци след инсулт с помощта на робот
Лекари от Шотландия и Съединените щати извършиха за първи път дистанционна тромбектомия - отстранява...
Събуждането не е стресиращо за човешкия организъм
Проучване на Университета в Бристол опровергава твърдението, че събуждането е стресиращо за човешкия...
В САЩ препоръчват тестване за HPV на всеки пет години
Експерти от Съединените щати препоръчват изследване за високорискови човешки папиломавируси на всеки...
Храни, богати на витамин В12
За да се избегне дефицит на витамин В12 и свързаните с него здравословни проблеми, е необходимо да с...
Ненужният прием на тестостерон потиска естественото производство на хормони
Увеличава се броят на мъжете във Великобритания, които желаят да започнат тестостеронова терапия без...
Лъчетерапията може да е ненужна за много пациенти с рак на гърдата
Лъчетерапията може да бъде пропусната при много пациенти с рак на гърдата в ранен стадий, които са п...
Често срещани вируси могат да повишат риска от сърдечносъдови заболявания
Няколко често срещани вируса, включително тези, причиняващи грип, COVID-19 и ХИВ, са свързани с драс...
Излагането на светлина през нощта повишава риска от сърдечносъдови заболявания
Хората, които спят на включена лампа, са изложени на значително по-висок риск от сърдечносъдови забо...
Бисфенол А причинява специфични за пола промени в метаболизма и имунната система
Излагането на бисфенол А – химикал, съдържащ се в опаковки за храни – може да причини специфични за ...
Дългосрочният прием на мелатонин крие риск от сърдечна недостатъчност
Дългосрочният прием на добавки с мелатонин, използвани за подобряване на съня и справяне с безсъниет...
Консумацията на киви може да облекчи хроничния запек
За облекчаване на симптомите на хроничен запек изследователите препоръчват консумацията на две до тр...
Подобрено лекарство за химиотерапия убива раковите клетки, без да уврежда здравите
Учени създадоха по-мощна и безопасна форма на химиотерапевтично лекарство, която убива раковите клет...
На страница по:
Коментари към Вероника Събова